Ny hemsida, ny logga och eget varumärke! "All we have to decide is what to do with the time that is given us." - J. R. R. Tolkien

kartin-introbildPlötsligt föll allt på plats!

”The customer is a always moving target”, fick jag lära mig redan när jag pluggade ekonomi i Uppsala.  Och en av mina deviser är att jag vill dö nyfiken.  Det  innebär det att jag ständigt söker nytt, förändra och förnya mig. Varumärken och loggor behöver uppdateras för att kommunicera ett modernt formspråk.Det gäller ju att leva  som man lär, göra sin egen läxa. Därför kommer här en ny hemsida och en aktuellare bild av mig. Jag strävar även efter att detta blir en sannare bild av mig. Att vara ärlig är svårt, naken och avskalad. Jag strävar mot det. Jag har paketerat mina erfarenheter, mina med och motgångar och dragit lärdomar av dem. Dessa vill jag förmedla till dig.

Vi lever i en snabb tid. Tänk bara på hur FB, smartphones och I-phone har förändrat vårt beteende. Hur många gånger om dagen går du in och kollar uppdateringar?  Surfar runt lite. Läser nyheter? Vad är huvudsyftet med din telefon idag, jämfört med bara för 5 år sedan. Kanske tillhör du liksom jag generationen som har levt halva vårt liv utan mobiltelefon? Hur har dina attityder och konsumtionsmönster förändrats.

Det är inget lätt jobb att stäva efter att vara aktuell. Det är lättare att slå sig till ro med det man har. Framför allt när man är 50 +. Men det är ju så här mitt i livet man har perspektivet och erfarenheten. Därför tror jag att det är viktigt att inte slå sig till ro.

Här kommer mina tips och reflektioner kring hur jag gjorde min uppdatering av hemsidan och manifestation av vem jag är och var jag står idag. Det är denna grund som leder in i framtiden! Här kommer mina erfarenheter!

Tips 1: